Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Alpex Alupex
dat was ik nu juist ook aan het uitzoeken , maar het surfen heeft me nog niets wijzer gemaakt . Denk echter dat het zo iets is als gyproc , Bijna elke gipsplaat noemt men gyproc , terwijl dat niet zo is. Zelf heb ik betaald voor alpex maar krijg iets van oost-europeese oorsprong , maar zelfde concept. Heb nog 1 dag om te reklameren dus jij steld mijn vraag . dank je ...nu wachten op reaktie
- Lid geworden
- 11 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Alupex is produktnaam
de meest bekende zijn
Alu pex van HENCO (belgisch produkt en zowat meest gebruikt)
mepla van geberit
alpex van begetube
heb ook al andere merken bij doe het zelvers tegen gekomen, maar pas ermee op dat je de juiste koppelingen hebt, heb een merk tegen gekomen dat de buis inplaats van 26mm, maar 25mm was, ik durfde hierop niet de 26mm koppeling ven Henco gebruiken.
Ik zou persoonlijk niet aanvaarden dat men een ander merk geeft dan op de factuur vermeld, alleen al naar garantie toe.
de meest bekende zijn
Alu pex van HENCO (belgisch produkt en zowat meest gebruikt)
mepla van geberit
alpex van begetube
heb ook al andere merken bij doe het zelvers tegen gekomen, maar pas ermee op dat je de juiste koppelingen hebt, heb een merk tegen gekomen dat de buis inplaats van 26mm, maar 25mm was, ik durfde hierop niet de 26mm koppeling ven Henco gebruiken.
Ik zou persoonlijk niet aanvaarden dat men een ander merk geeft dan op de factuur vermeld, alleen al naar garantie toe.
de mario;1714507 wrote:
Liest korter bij, bijv Brussel, Leuven, Mechelen,Zaventem
Bedoel je dan op rol van 5m of een lange rechte buis van 5m. Begetube heft rechte stukke in zijn programma.
Overal toch? Dortant in ninove blijft mijn favoriet!
Liest korter bij, bijv Brussel, Leuven, Mechelen,Zaventem
Bedoel je dan op rol van 5m of een lange rechte buis van 5m. Begetube heft rechte stukke in zijn programma.
de mario;1714530 wrote:
Hoe ga je dat dan halen?
2smart.be levert wel aan huis voor 7.5€, maar meestal ben ik niet thuis en dan kan die buis misschien wel voetjes krijgen.
Recht lengsel van 5m!!
Hoe ga je dat dan halen?
2smart.be levert wel aan huis voor 7.5€, maar meestal ben ik niet thuis en dan kan die buis misschien wel voetjes krijgen.
Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.
Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments