Alpex Alupex

Lid geworden
17 aug 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zijn dat merknamen ?

Alpex vind ik bijv. terug als product van Begetube, maar evengoed bij andere fabrikanten...

Is er trouwens een verschilt tussen de twee ?

dat was ik nu juist ook aan het uitzoeken , maar het surfen heeft me nog niets wijzer gemaakt . Denk echter dat het zo iets is als gyproc , Bijna elke gipsplaat noemt men gyproc , terwijl dat niet zo is. Zelf heb ik betaald voor alpex maar krijg iets van oost-europeese oorsprong , maar zelfde concept. Heb nog 1 dag om te reklameren dus jij steld mijn vraag . dank je ...nu wachten op reaktie

Alupex is produktnaam

de meest bekende zijn

Alu pex van HENCO (belgisch produkt en zowat meest gebruikt)

mepla van geberit

alpex van begetube

heb ook al andere merken bij doe het zelvers tegen gekomen, maar pas ermee op dat je de juiste koppelingen hebt, heb een merk tegen gekomen dat de buis inplaats van 26mm, maar 25mm was, ik durfde hierop niet de 26mm koppeling ven Henco gebruiken.

Ik zou persoonlijk niet aanvaarden dat men een ander merk geeft dan op de factuur vermeld, alleen al naar garantie toe.

Bedankt voor de toelichting :)

Bij welke groothandel kun je Alpex 26x3 kopen per m of per 5m? 50m heb ik nu echt niet nodig.

Overal toch? Dortant in ninove blijft mijn favoriet!

de mario;1714507 wrote:
Overal toch? Dortant in ninove blijft mijn favoriet!

Liest korter bij, bijv Brussel, Leuven, Mechelen,Zaventem

Bedoel je dan op rol van 5m of een lange rechte buis van 5m. Begetube heft rechte stukke in zijn programma.

de mario;1714530 wrote:
Recht lengsel van 5m!!

Hoe ga je dat dan halen?

2smart.be levert wel aan huis voor 7.5€, maar meestal ben ik niet thuis en dan kan die buis misschien wel voetjes krijgen.

Ha met de auto, doir de koffer een stuk en de zijruit een stuk? ;)

Ik ging ze halen als ik met de aanhangwagen op baan was!

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Terug
Bovenaan