• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

'Allround ' aannemer/klusjesman

Lid geworden
7 jul 2017
Waarderingsscore
0
Punten
1
Wij hebben onze bouw volledig zelf gedaan, behalve het pleisteren en chappen, maar net nu enkel nog de laatste loodjes eraan komen, is mijn goesting volledig op :)

Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een 'allround' aannemer die zowel nog enkele gyproc wandjes kan plaatsen, als het sanitair installeren en aansluiten (wc, kranen en douche) en eventueel een stuk vloeren.

Iemand ervaring met zo'n aannemer die kwalitatief goed werk levert?
Regio Limburg.

Dankjewel!

leiepisser

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 feb 2016
Waarderingsscore
685
Punten
113
Geen ervaring mee en geen idee van prijs of kwaliteit, maar ik zie af en toe reclame voor " De Klussenier".

Regis07

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
3 feb 2011
Waarderingsscore
884
Punten
113
Je hebt het tot nu toe allemaal fijn gedaan naar uw kunnen.
Maar nu wil je een "Allround" vakman?
Wil je echt de bouwmiserie leren kennen?
Probeert toch te werken met vakmensen met kennis van hun vaksector.

@leiepisser,
Ken je het tv programma "Help, mijn man is een klusser"?
Even hier in de zoekfunctie dat intikken en je brengt een wasdraad van info

bert2

Gewaardeerd lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
257
Punten
63
Ik ken het gevoel :) Ondertussen ook al bijna 3 jaar bezig, maar het einde komt in zicht.
Ik zou nu niet rap rap iemand zoeken. Alle half-fatsoenlijke aannemers zijn voor lange tijd volgeboekt.
Neem even rust. Denk even niet aan de bouw. Achter een maandje ben je weer opgeladen, heb je er weer goesting in en maak je de boel af.

Lid geworden
7 jul 2017
Waarderingsscore
0
Punten
1
Ik ben helaas niet gespaard gebleven van bouwmiserie, dus vandaar het voorzichtige polsen.
Ik zou natuurlijk apart een pleisteraar kunnen laten komen voor de gyproc, apart een loodgieter voor sanitair, ... maar dat zijn zodanig kleine werken dat er dan misschien binnen 2 jaar eens iemand komt.

Maar jullie inbreng is evenzeer waardevol, een bevestiging van wat ik al een beetje vreesde.
Ik verzamel dus gewoon opnieuw wat bouwmoed :)

Merci!

Tomvdw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
28 jun 2017
Waarderingsscore
2.773
Punten
113
Ik zou toch eens rondbellen...
Vakmannen tegen de pensioenleeftijd, kleine starters (in bijberoep)
Niet zoeken bij een stukadoor met 6 vrachtwagens en 12 man personeel. Zoek de kleine vakman die leeft van de kleine werken.

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan