Alarm - telefoonlijn

Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ultra alert wrote:
Idd is dit een probleem.Uiteindelijk gebeurt dit ook niet zo veel hé.

Dt is hier schering en inslag :!: Is het niet de hoogspanning, dan is het het lokaal net.

Lid geworden
28 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
16
hallo wrote:
ultra alert wrote:
Idd is dit een probleem.Uiteindelijk gebeurt dit ook niet zo veel hé.

Dt is hier schering en inslag :!: Is het niet de hoogspanning, dan is het het lokaal net.

Dan zul je moeten vertrouwen op onze vrienden van belgacom hé :D

Met een discoverylijn kost je dit iets van 6€/maand.

greetz

christof

Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ultra alert wrote:
Dan zul je moeten vertrouwen op onze vrienden van belgacom hé :D

Met een discoverylijn kost je dit iets van 6€/maand.

Komt dan op de koop voor tf + internet + Belgacom Tv goedkoper dan Telenet.

Lid geworden
28 aug 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Even een zeer oude koe uit de sloot halen,

Wij zijn op zoek naar een sim kaart voor de gsm module van ons alarmsysteem. Wie heeft er hier een gelijkaardig systeem en voor welke provider/ formule hebben jullie gekozen?

kristof82

Lid
Lid geworden
7 mrt 2010
Waarderingsscore
3
Punten
18
Ik heb sinds 2 maand een simkaart van dommel in ons alarmsysteem. Abonement waarbij je enkel verbruik betaald. Werkt op het proximus netwerk.

Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik zit ook met een probleem vr de lijn van ons alarm. Ik zit nu bij telenet en zou graag overstappen nr orange, helaas geen vaste lijn.
Hoe los ik dit nu op voor ons alarm. Ik heb reeds een ups. Die lijn v belgacom bestaat bloijkbaar niet meer. Toch oplossen met zo'n simbox? Of iets anders? Graag hulp. Bedankt

boran

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 aug 2007
Waarderingsscore
14
Punten
38
Ik denk eigenlijk dat een simbox een heel goede manier is. Kost quasi niets en indien je het hele boeltje aan een ups hangt kunnen ze de stroom ook niet afzetten om er van af te zijn.

Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Waar vind ik zo'n simbox?
Is inderdaad wel zo dat je dan zelf moet bijhouden, als die kaart op is.
Enkel sms sturen zou ook voldoende zijn. 

Tips voor dit of een simbox?

boran

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 aug 2007
Waarderingsscore
14
Punten
38
Ik gebruik al Jaren OVH. Redelijk tevreden van als je dit kan gebruiken in combinatie met een goede switch/router. QoS settings zijn hierbij van belang als je soms met intensieve dingen bezig bent (torrent/streamen/etc) zodat je de VoIP altijd voorrang geeft.

Een goede internetverbinding is hierbij ook vereist, hoewel de snelheid niet zozeer veel uitmaakt als de latency.

Voor een alarm echter zou ik het niet echt gaan vertrouwen, te veel dingen die kunnen uitvallen.

Lid geworden
28 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
16
Wat ik dikwijls plaats is een toestel die een gsm lijn omvormt naar een analoge lijn. Er bestaan bij verschillende providers gsm abonnementen die goedkoop zijn in abonnement maar duur in gesprekken aangezien het alarmsysteem normaal niet veel belt is dit een oplossing. Je hebt dan een analoge lijn via gsm waar ieder alarmsysteem kan mee werken.
Een vaste lijn word echt een probleem omdat de analoge lijken die binnen komen hoe langer hoe meer VoIP worden zonder dat je dit als klant weet. Het lijkt alsof je een analoge lijn hebt maar doormelding is niet mogelijk.

Gr christof

Bovenaan