• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Agressieve immokantoren - UPDATE p10

Lid geworden
11 mrt 2007
Berichten
413
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ons huisje staat te koop, aangezien we eind dit jaar in onze loft gaan wonen.



Het zoekertje staat nog maar 2 dagen op het internet en er kwam ons vandaag al een gladde paling van een verkoper een contract onder de neus schuiven met de bedoeling om dat vandaag nog te tekenen

Ik heb niks tegen immokantoren, maar de wijze waarop die kerel te keer ging vond ik echt beneden alles. Hij stelde een superhoog bedrag voorop (zonder het huis écht goed te bekijken en de basis van zijn berekening toe te lichten), charmeerde ons tot en met, zij zei dat we echt veel geld zouden krijgen voor zo'n mooi huis, dat hij het op een maand tijd verkocht krijgt en blablabla. We krijgen nog geen minuut tijd om zelf iets te zeggen en staat met het contract te zwaaien en te pushen.



Wij wilden het huis gewoon rustig uit de hand verkopen en immokantoren slaan ons om de oren met hoge bedragen en beloftes. Opdringerig tot en met.



Heeft iemand onder jullie ook een dergelijke ervaring met immokantoren? Iemand die me er wat meer over kan vertellen?
 

Generaldude

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 dec 2014
Berichten
1.995
Waarderingsscore
466
Punten
83
ChristopheS zei:
... helaas blijft het onderwerp actueel, en niet alleen in Limburg

 

De ongebreidelijke groei van immo' lijkt mij voor een deel te wijten aan onzelf.  Sommigen vinden/vonden het  nogal staan dat hun eigendom wordt/ werd verkocht door een immo. Master and servant. De laksheid van de mensen speelde ook een grote rol. De goedgelovigheid en hebberigheid  zit er ook tussen. Maw veel redenen waarom dergelijke  sector zo kon groeien en we hebben allemaal boter op ons hoofd.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan