• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Afmetingen Telenet NIU & Modem

Lid geworden
22 jan 2015
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo

Zou iemand die recent een telenet installatie heeft laten doen eens willen kijken wat de hoogtes en breedtes van de Telenet modem  en vooral van de NIU zijn? Op de telenet website kan ik enkel vinden dat ze 40 op 50 cm nodig hebben maar dat is voor alles tesamen. Ik ga ze zelf tegen de muur hangen maar ga ze wat verder uit elkaar proberen hangen en zou graag al is willen kijken waar ik ze juist ga tussen krijgen. 

Bedankt!

Aangezien mijn vraag van 2 weken geleden is en het forum niet optimaal werkte in die tijd zal wss niemand dit gezien hebben. Iemand die eens wil kijken naar de afmetingen van zijn recente modem en vooral naar die van de NIU?

Bedankt!

Ik heb nog een oude modem, maar mijn NIU hebben ze een paar maanden geleden vervangen. De afmetingen van de nieuwe NIU zijn (bxhxd) 22,2x8x4,5 cm

DIe van de modem zijn 22 breed op 19 hoog maar tel daar in de hoogte nog zeker 6cm bij voor zowel de NIU als de modem aangezien de F connector ook wat plaats inneemt

Fantastisch. Bedankt!

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan