• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Afmetingen jachtbak wc

Lid geworden
2 jan 2016
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hi

Kan iemand mij de tussen afstand tussen de vijzen waarmee je de jactback op de wc pot vast zet. Ik heb zo goed mogelijk gemonteerd de afstand proberen meten. Is nog zo een porseleinen jactbak. Kwan uit op +- 15 cm
Of zijn de gaten in de wc voor het vastzetten van de jactbak op een standaard maat

Is een standaard maat denk ik. Bij ons is dit ook 15 cm gemeten midden/midden op hang wc.

Bestaat er nog een type jachtbak zonder waterbesparende knop.

Denk het niet, maar eens langs gaan in een speciaalzaak lost veel op.

Maar ze verkopen in brico gamma hubo nog altijd binnen werk zonder spaarstand

Als het van een bekend merk is kan je het installeren anders zou ik het afraden als je het nog een tijdje wil gebruiken. Goedkoop is dure koop ! Heb ikzelf ook al ondervonden.
Weet niet of er een merkelijk prijsverschil is tussen beide systemen.
Gebruik overigens zelf nooit de spaarstand. Deze geeft te weinig spoeling.

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan