• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Acties batibouw 2011 Reynaers of Schuco aluminium

fiha

Lid
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
244
Waarderingsscore
0
Punten
16
Weet iemand of Reynaers of Schuco acties doen tijdens batibouw 2011?



Alvast bedankt
 
Lid geworden
11 dec 2007
Berichten
66
Waarderingsscore
0
Punten
0
Reynaers geeft het CS77 profiel voor de prijs van de CS68.
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
Djiezes wrote:
Reynaers geeft het CS77 profiel voor de prijs van de CS68.



PFFFFF .... Doet men al enkele jaren

Is een actie die je gewoon in het jaar bij uw constructeur ook wel zult gedaan krijgen ...



Ondanks dat wij voor de CS77 HI hebben gekozen baal ik van acties die lopen op één profielreeks ... wat met de mensen die kiezen voor de 86 reeks of die veel schuiframen / deuren hebben.



Vorig jaar heb ik trouwens gezocht naar een glasfabrikant op Batibouw .... en er geen gevonden ... enkel Saint-Gobain stond er met hun isolatiegamma ... :mrgreen:



Begrijpen wie kan ...



k.b.
 
Lid geworden
1 jan 2011
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
0
Djiezes wrote:
Reynaers geeft het CS77 profiel voor de prijs van de CS68.



Dat zal dan gewoon zijn zodat ze geen omsteltijd verliezen tijdens die drukke productiemaanden...

Cadeau uit eigen zak dus :?
 

Kris77

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
9.316
Waarderingsscore
7
Punten
38
K.B. wrote:
Djiezes wrote:
Reynaers geeft het CS77 profiel voor de prijs van de CS68.



PFFFFF .... Doet men al enkele jaren

Is een actie die je gewoon in het jaar bij uw constructeur ook wel zult gedaan krijgen ...



Ondanks dat wij voor de CS77 HI hebben gekozen baal ik van acties die lopen op één profielreeks ... wat met de mensen die kiezen voor de 86 reeks of die veel schuiframen / deuren hebben.



Vorig jaar heb ik trouwens gezocht naar een glasfabrikant op Batibouw .... en er geen gevonden ... enkel Saint-Gobain stond er met hun isolatiegamma ... :mrgreen:



Begrijpen wie kan ...



k.b.



en op een totale aankoop, mag wel meer korting gegeven worden he :) onderhandelen met constructeur is de boodschap...



acties is peanuts.
 

fiha

Lid
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
244
Waarderingsscore
0
Punten
16
Ter info: bij Schuco kan je een cheque krijgen van 250 euro (geldig per aankoopschijf van 10000 euro). Reynaers geeft CS 77 HI voor de prijs van CS68. Ik heb de indruk dat je ook de CS 86 kan krijgen voor de prijs van de CS 77 (soort procentuele korting).
 
Lid geworden
5 sep 2010
Berichten
648
Waarderingsscore
0
Punten
0
Is het eigenlijk courant dat je nog afdingt op een offerte?

Wij krijgen als aktie op Deceuninck 1.0 glas gratis, dat is een cadeau van een 1000€.
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
Mr Gray wrote:
Is het eigenlijk courant dat je nog afdingt op een offerte?

Wij krijgen als aktie op Deceuninck 1.0 glas gratis, dat is een cadeau van een 1000€.





Begrijpen wie kan ....

Een fabrikant van profielen uit PVC die als actie een beter glas geeft ...



Dit is een actie van een groot glasverdeler uit Limburg (weet echt de naamniet , wel Saint Gobain) die met batibouw 1.0 geeft aan 1.0 euro/m² supplement tgo 1.1.



Ik heb toen gezegd dat ik een actie vroeg en geen aalmoes ...



Gewoon prijs vragen van wat je wenst en dan de korting (voor batibouw) vragen ... degene die GELD in de juke-box steekt mag de plaatjes kiezen en niet omgekeerd :p :p



k.b.
 

Kris77

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
9.316
Waarderingsscore
7
Punten
38
Mr Gray wrote:
Is het eigenlijk courant dat je nog afdingt op een offerte?

Wij krijgen als aktie op Deceuninck 1.0 glas gratis, dat is een cadeau van een 1000€.



Euh afdingen doe je toch altijd? en zoveel mogelijk liefst.
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
Mr Gray wrote:
Is het eigenlijk courant dat je nog afdingt op een offerte?

Wij krijgen als aktie op Deceuninck 1.0 glas gratis, dat is een cadeau van een 1000€.



Ik zou overwegen deze 1000 € te vragen :lol: :lol: .

De theoretische korting is niet echt iets waar je rijk van wordt ...



k.b.
 

bammel

Nieuw Lid
Lid geworden
14 aug 2007
Berichten
99
Waarderingsscore
0
Punten
6
Djiezes wrote:
Reynaers geeft het CS77 profiel voor de prijs van de CS68.



Is het dan de CS 77 of de CS 77 HI ? Heeft er iemand nog een screenshot van de advertentie?
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan