Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Acties batibouw 2011 Reynaers of Schuco aluminium
Djiezes wrote:
PFFFFF .... Doet men al enkele jaren
Is een actie die je gewoon in het jaar bij uw constructeur ook wel zult gedaan krijgen ...
Ondanks dat wij voor de CS77 HI hebben gekozen baal ik van acties die lopen op één profielreeks ... wat met de mensen die kiezen voor de 86 reeks of die veel schuiframen / deuren hebben.
Vorig jaar heb ik trouwens gezocht naar een glasfabrikant op Batibouw .... en er geen gevonden ... enkel Saint-Gobain stond er met hun isolatiegamma ... :mrgreen:
Begrijpen wie kan ...
k.b.
Reynaers geeft het CS77 profiel voor de prijs van de CS68.
Is een actie die je gewoon in het jaar bij uw constructeur ook wel zult gedaan krijgen ...
Ondanks dat wij voor de CS77 HI hebben gekozen baal ik van acties die lopen op één profielreeks ... wat met de mensen die kiezen voor de 86 reeks of die veel schuiframen / deuren hebben.
Vorig jaar heb ik trouwens gezocht naar een glasfabrikant op Batibouw .... en er geen gevonden ... enkel Saint-Gobain stond er met hun isolatiegamma ... :mrgreen:
Begrijpen wie kan ...
k.b.
Djiezes wrote:
Dat zal dan gewoon zijn zodat ze geen omsteltijd verliezen tijdens die drukke productiemaanden...
Cadeau uit eigen zak dus :?
Dat zal dan gewoon zijn zodat ze geen omsteltijd verliezen tijdens die drukke productiemaanden...
Cadeau uit eigen zak dus :?
K.B. wrote:
en op een totale aankoop, mag wel meer korting gegeven worden he
onderhandelen met constructeur is de boodschap...
acties is peanuts.
Djiezes wrote:Reynaers geeft het CS77 profiel voor de prijs van de CS68.
Begrijpen wie kan ...
k.b.
en op een totale aankoop, mag wel meer korting gegeven worden he
acties is peanuts.
Ter info: bij Schuco kan je een cheque krijgen van 250 euro (geldig per aankoopschijf van 10000 euro). Reynaers geeft CS 77 HI voor de prijs van CS68. Ik heb de indruk dat je ook de CS 86 kan krijgen voor de prijs van de CS 77 (soort procentuele korting).
Mr Gray wrote:
Begrijpen wie kan ....
Een fabrikant van profielen uit PVC die als actie een beter glas geeft ...
Dit is een actie van een groot glasverdeler uit Limburg (weet echt de naamniet , wel Saint Gobain) die met batibouw 1.0 geeft aan 1.0 euro/m² supplement tgo 1.1.
Ik heb toen gezegd dat ik een actie vroeg en geen aalmoes ...
Gewoon prijs vragen van wat je wenst en dan de korting (voor batibouw) vragen ... degene die GELD in de juke-box steekt mag de plaatjes kiezen en niet omgekeerd
k.b.
Is het eigenlijk courant dat je nog afdingt op een offerte?
Wij krijgen als aktie op Deceuninck 1.0 glas gratis, dat is een cadeau van een 1000€.
Begrijpen wie kan ....
Een fabrikant van profielen uit PVC die als actie een beter glas geeft ...
Dit is een actie van een groot glasverdeler uit Limburg (weet echt de naamniet , wel Saint Gobain) die met batibouw 1.0 geeft aan 1.0 euro/m² supplement tgo 1.1.
Ik heb toen gezegd dat ik een actie vroeg en geen aalmoes ...
Gewoon prijs vragen van wat je wenst en dan de korting (voor batibouw) vragen ... degene die GELD in de juke-box steekt mag de plaatjes kiezen en niet omgekeerd
k.b.
Mr Gray wrote:
Euh afdingen doe je toch altijd? en zoveel mogelijk liefst.
Wij krijgen als aktie op Deceuninck 1.0 glas gratis, dat is een cadeau van een 1000€.
Euh afdingen doe je toch altijd? en zoveel mogelijk liefst.
Mr Gray wrote:
Ik zou overwegen deze 1000 € te vragen :lol: :lol: .
De theoretische korting is niet echt iets waar je rijk van wordt ...
k.b.
Ik zou overwegen deze 1000 € te vragen :lol: :lol: .
De theoretische korting is niet echt iets waar je rijk van wordt ...
k.b.
Djiezes wrote:
Is het dan de CS 77 of de CS 77 HI ? Heeft er iemand nog een screenshot van de advertentie?
Is het dan de CS 77 of de CS 77 HI ? Heeft er iemand nog een screenshot van de advertentie?