Ben bij de verbouwing voor men zoon ook heel wat aanpassingen van de elektrische installatie aan het doen. Een aantal dingen zoals bepaalde (oude) kringen hadden geen aarding, de oude zekering kast was te klein en had geen verliesstroom beveiliging voor de vochtige kringen en de meter moet verplaatst worden. Alles hiervan begint stillaan voltooid te geraken. Ze zijn aangesloten aan een 3x230V net en bij de verdeling van de kringen heb ik zo goed mogelijk een vermogen tabel gemaakt met de maximale belasting. van de verschillende kringen. Heb zo goed mogelijk rekening gehouden met de aanwezige en gewenste verlichting en per stopcontact heb ik een gemiddelde van 100W aangenomen. In het totaal kom ik zo aan vermogen van iets minder dan 20KW en heb ervoor gezorgd dat dit netjes verdeeld is in 3x 6,8KW per fase. Momenteel volgens Fluvius hebben zij een aansluiting van 3x230V 32A. En nu wou ik hier graag informeren of deze aansluiting volgens jullie ok is voor het vermogen dat ik net aanhaalde. Want ja niet alle grotere verbruikers (zoals, kookplaten, wasmachine, vatwasser, droogkast enz) worden niet altijd allemaal gelijktijdig gebruikt he. Of zou ook een aansluiting van 25A voldoende zijn. Er is momenteel zeker en vast nog geen sprake van een laadpaal of zo voor een wagen.
Mvg, Vic
Mvg, Vic