• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Aannemer West-Vlaanderen

Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
197
Waarderingsscore
0
Punten
0
Kenen jullie iemand in west-vlaanderen waar je goede ervaringen mee hebt en die prijs/kwaliteit goed is?
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
183
Waarderingsscore
0
Punten
0
Voor zover ik weet doet mijn aannemer enkel verbouwingen. Onze verbouwingen zijn nu afgelopen en zijn altijd heel tevreden geweest over het geleverde werk en service (WWW.ANTONI.BE)
 
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
16
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja ik ken iemand van Oostende met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

maar voor wat precies heb je iemand nodig? grondwerken, dakwerken of gevelwerken...



Het is een zeer polyvalent persoon die er zeker geen gras over laat groeien
 
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
1.805
Waarderingsscore
0
Punten
0
Woningbouw Coundenys uit Ardooie...



Hebben bij ons ruwbouw gedaan en is een vader-zoon bedrijf met 3 werkmannen erbij... Zeer joviaal, goed van prijs,...



Voor contactinfo en aanmelding mag je mij pb'en
 
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
197
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij willen water en winddicht zetten.
 
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
15.605
Waarderingsscore
1
Punten
0
Welke regio in West-Vlaanderen?
 
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
16
Waarderingsscore
0
Punten
0
water en winddicht, je bedoeld daarmee ramen en deuren en dak?

Staat het gebouw nog in ruwbouw of is het een te-renoveren gebouw?
 
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
197
Waarderingsscore
0
Punten
0
Er staat nog niks :lol:

Ja dat bedoelen we Zonnekein



In de regio Brugge
 
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
443
Waarderingsscore
0
Punten
0
Quote:
naish Geplaatst: 29-11-2007 10:38 Onderwerp:



--------------------------------------------------------------------------------



Woningbouw Coundenys uit Ardooie...



Hebben bij ons ruwbouw gedaan en is een vader-zoon bedrijf met 3 werkmannen erbij... Zeer joviaal, goed van prijs,...

idd, Coudenys is zeker aan te raden. Hebben via naish ook aan zijn gegevens gekomen en hebben dan een gesprek gehad met hen.



Wij zijn er na een gesprek eens over geraakt dat we absoluut met hen in zee wilden gaan.

De redenen:

1) ze wisten duidelijk waarover ze het hadden

2) je zag dat ze met hun vak begaan waren

3) was de enigste aannemer die hun prijs wilden vast zetten voor tegen volgend jaar maart/april.



Onze architect was ook enthousiast over Coudenys, ondanks hij nog nooit met hen gewerkt had. En als een architect dit al zegt, ...



Natuurlijk, onze bouw moet nog gezet worden, maar hebben er alle vertrouwen in dat dit met een positieve afloop gebeurd. :wink:
 
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
1.805
Waarderingsscore
0
Punten
0
leon_cupra wrote:
Quote:
naish Geplaatst: 29-11-2007 10:38 Onderwerp:



--------------------------------------------------------------------------------



Woningbouw Coundenys uit Ardooie...



Hebben bij ons ruwbouw gedaan en is een vader-zoon bedrijf met 3 werkmannen erbij... Zeer joviaal, goed van prijs,...

idd, Coudenys is zeker aan te raden. Hebben via naish ook aan zijn gegevens gekomen en hebben dan een gesprek gehad met hen.



Wij zijn er na een gesprek eens over geraakt dat we absoluut met hen in zee wilden gaan.

De redenen:

1) ze wisten duidelijk waarover ze het hadden

2) je zag dat ze met hun vak begaan waren

3) was de enigste aannemer die hun prijs wilden vast zetten voor tegen volgend jaar maart/april.



Onze architect was ook enthousiast over Coudenys, ondanks hij nog nooit met hen gewerkt had. En als een architect dit al zegt, ...



Natuurlijk, onze bouw moet nog gezet worden, maar hebben er alle vertrouwen in dat dit met een positieve afloop gebeurd. :wink:



Daar ga je zeker op kunnen rekenen... Ik raad dan ook niet zomaar mensen aan hééé... Een beetje vertrouwen hé zeg!!!



By the way denk ik dat ze ook wel kunnen zorgen voor winddicht hoor... Dat hebben ze al nog gedaan. Maar aan de TS kan ik de tip geven om zelf te zoeken achter een dakwerker en een raamplaatser. Op die manier ga je nog geld sparen en zoveel werk is dat nu ook weer niet om 2 bijkomende aannemers te zoeken.
 
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
197
Waarderingsscore
0
Punten
0
Neen, dat is inderdaad niet veel werk meer
 
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
443
Waarderingsscore
0
Punten
0
Quote:
Ik raad dan ook niet zomaar mensen aan hééé... Een beetje vertrouwen hé zeg!!!

Natuurlijk hebben we het volste vertrouwen, anders hadden we nooit met hem in zee gegaan. Alleen moeten we afwachten of er nooit disputen gaan komen hé. Want dan komt iemands ware aard boven :wink:
 
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
1.805
Waarderingsscore
0
Punten
0
leon_cupra wrote:
Quote:
Ik raad dan ook niet zomaar mensen aan hééé... Een beetje vertrouwen hé zeg!!!

Natuurlijk hebben we het volste vertrouwen, anders hadden we nooit met hem in zee gegaan. Alleen moeten we afwachten of er nooit disputen gaan komen hé. Want dan komt iemands ware aard boven :wink:



Goh, bij de eindafrekening waren een paar dingen die ik in twijfel trok en dat is eigenlijk meteen in de minne geregeld geweest...
 
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
443
Waarderingsscore
0
Punten
0
Quote:
Geplaatst: 04-12-2007 10:13 Onderwerp:



--------------------------------------------------------------------------------



leon_cupra schreef:

Quote:

Ik raad dan ook niet zomaar mensen aan hééé... Een beetje vertrouwen hé zeg!!!





Natuurlijk hebben we het volste vertrouwen, anders hadden we nooit met hem in zee gegaan. Alleen moeten we afwachten of er nooit disputen gaan komen hé. Want dan komt iemands ware aard boven





Goh, bij de eindafrekening waren een paar dingen die ik in twijfel trok en dat is eigenlijk meteen in de minne geregeld geweest...

Des te beter dat het zonder veel moeilijkheden opgelost kan worden. Zelf gaan we alles wel tot in de details op papier laten zetten. Zullen in regie werken en hij mag de bouwmaterialen leveren. Hieraan zullen we natuurlijk binnenkort een paar voorwaarden aan verbinden en deze op papier laten zetten. :twisted:
 
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
1.805
Waarderingsscore
0
Punten
0
Waarom in Regie???



Is toch veel interessanter om prijs in te laten steken...



Bouwmaterialen van Coudenys komen over het algemeen van bij Duyck waar ik ook zeer tevreden van ben. Heeft ook onze recup gevelstenen en pannen geleverd, heeft onze vloeren geleverd en de natuursteen geplaatst,...
 
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
443
Waarderingsscore
0
Punten
0
Quote:
Waarom in Regie???

Mijn schoonvader gaat 6 weken meehelpen op den bouw. Werkt namelijk voor den NMBS en kan enorm veel verlof krijgen. Naast die 6 weken heeft hij ook nog een kleine twee weken gewoon verlof. Moesten we met een vaste prijs werken, zou Coudenys daar geen rekening mee houden en betalen we eigenlijk een normale prijs. Nu kunnen we voordeliger bouwen.

Wel gaan we een maximum prijs laten opnemen in het contract. Dat het zeker geen nachtmerrie gaat worden :wink:

Quote:
Bouwmaterialen van Coudenys komen over het algemeen van bij Duyck waar ik ook zeer tevreden van ben. Heeft ook onze recup gevelstenen en pannen geleverd, heeft onze vloeren geleverd en de natuursteen geplaatst,...

Had hij toen ook gezegd. Heeft wel buiten Duyck nog een andere leverancier, maar die naam ben ik vergeten. Bij Duyck zijn we trouwens ook nog eens langs geweest, heel toevallig. Hele goede service, gaf ons een paar ideeën naar onze badkamer toe en zocht telkens wel oplossingen ivm het budget. Gaan we zeker nog wel eens terug naar toe.
 

LNS

Lid geworden
18 jul 2006
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Punten
0
op onze website kun je de gegevens van onze metser vinden.

Ook wij zijn enorm tevreden over onze aannemer. Hij werkt proper en correct. ook zijn facturen zijn tot op de cent juist
 
Lid geworden
27 okt 2014
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,

Ondertussen staat jullie bouw er al een tijdje, denk ik.

Ben je nu tevreden over aannemer Coudenys? We zijn ook op zoek naar een goede aannemer die verzorgd werk aflevert.
 

jevc

Lid
Lid geworden
18 feb 2013
Berichten
516
Waarderingsscore
11
Punten
18
Bouwwerken Cossement kan ik aanraden van Rollegem-Kapelle, heeft onze ruwbouw gezet voor een schappelijke prijs en werk is in orde :)
 
Lid geworden
24 mrt 2014
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Punten
0
geachte

wij werkten vroeger samen  met pieter demeyer uit hooglede

bouwwerken de meyer en ik moet zeggen heeeeel tevreden mee prijs was heeel goed alsook het werk er kwamen geen extra s bij deze mensen hadden echt alles voorzien  en doorzien  alsook zorgde hij voor de dakwerker  de raamfabrikant  waarmee hij samenwerkt  deze prijzen hadden wij ook gaan bekijken  en verder ook nog wat offerte s gevraagd  maar we hebben tenslotte dan voor de aangeprezen aannemers  gekozen en nog geen seconde spijt van gehad
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan