Ik wil graag een bod doen op een woning in regio kortrijk. Het huis is gebouwd in 1975, maar is in goeie staat en op het eerste zicht instapklaar. Op vlak van EPC (D) kan het wel beter, maar spouwmuurisolatie, enkele nieuwe ramen en zonnepanelen, heb ik al ingecalculeerd. Het enige wat ik nog schrik van heb, is de elektriciteit. Ik wacht nog op het keuringsattest, maar er moeten sowieso al aanpassingen gebeuren. Als de elektriciteit volledig opnieuw moet gebeuren, dan is het huis allesbehalve instapklaar. Ik ga er vanuit dat er gegarandeerd gekapt moet worden en de vloer uitgebroken worden. Ik wil hier dan ook mee rekening houden in mijn bod.
Ik zoek dus een aannemer die mee kan bij een volgende bezichtiging om hier een schatting te maken, eventueel ook andere zaken te bekijken zoals de buizen, etc. Als de elektriciteit of sanitair opnieuw moet gebeuren, dan ook een schatting maken van een grondigere renovatie zoals nieuwe vloer, bepleistering, verven, etc.
Ik zoek dus een aannemer die mee kan bij een volgende bezichtiging om hier een schatting te maken, eventueel ook andere zaken te bekijken zoals de buizen, etc. Als de elektriciteit of sanitair opnieuw moet gebeuren, dan ook een schatting maken van een grondigere renovatie zoals nieuwe vloer, bepleistering, verven, etc.