Aangeboden: kortingsbon van 260 EUR op hypotheeklening ING

Lid geworden
21 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik stuur hem gratis toe naar de eerste persoon die belooft een afspraak te maken bij een ING-kantoor naar keuze en deze bon te zullen afgeven!

Jullie krijgen 260 EUR korting op de dossierkosten indien er een hypotheeklening afgesloten wordt.

Zelf krijg ik 4 cinema tickets toegestuurd, ook als jullie uiteindelijk een lening aangaan bij een andere bank! Langsgaan voor een simulatie is dus voldoende! :twisted:

chequeing.jpg

Lid geworden
26 nov 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
wij gaan volgende week voor een eerste keer langs bij een ING kantoor !

afspraak ligt al vast

Lid geworden
21 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bon werd toegestuurd naar mijn vriend :D Kontroll! Veel succes met de onderhandelingen en ik zal eens aan u denken als ik met mijn 3 lieven in de cinema zit! :p

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
467
Punten
83
Ga je die tickets dan niet eerlijk verdelen met vriend kontroll? :roll:

Lid geworden
10 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
hallo,

wij hebben ook nog zo'n cheque gratis ter beschikking. Wie eerst reageert, mag hem hebben, maar dan wel langsgaan hé bij ING, anders krijgen wij de cinématickets niet...

mvg

Lid geworden
8 feb 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
kreeftje wrote:
hallo,

wij hebben ook nog zo'n cheque gratis ter beschikking. Wie eerst reageert, mag hem hebben, maar dan wel langsgaan hé bij ING, anders krijgen wij de cinématickets niet...

mvg

Ik wil hem wel.

Lid geworden
10 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Minervi wrote:
kreeftje wrote:
hallo,

mvg

Ik wil hem wel.

stuur je me een pbtje met je gegevens ?

mvg

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan