• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

64m² marlux pietra linea nero terrastegel (met m-coat)

wawadadakawa

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jul 2011
Waarderingsscore
109
Punten
43
Allen,

ik ga komende zomer een zwemvijver + tuinkantoor + ... aanleggen. Voor deze aanleg hebben we gekozen voor een ander materiaal dan momentele op ons terras ligt. Om consistentie te behouden zal ik hierdoor ook mijn terras opnieuw aanleggen in hetzelfde materiaal.

Ik verkoop dus het volgende:

*176 tegel 60*60*4cm marlux pietra linea nero --> 63.36m²
*13 halve (of iets meer) tegels --> 1.17m²
*nog wat kleine stukjes

Tegels zijn nieuwprijs een 60€/m². Ze mogen weg voor een 15€/m². Ze liggen momenteel een 8 tal jaar en zijn best wel tevreden over de tegel.

1714139561603.png

Ook te koop 20 traptreden beton in antraciet. formaat 1m*30cm breed. Prijs overeen te komen.

Liefst verkoop ik alles in 1 lot hierdoor wat korting --> 800 euro voor alles

wawadadakawa

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jul 2011
Waarderingsscore
109
Punten
43
Ah ja, uiteraard vergeten vermelden regio Leuven

BnB2

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 okt 2023
Waarderingsscore
669
Punten
113
Ik heb geen interesse maar liggen de tegels of dragers of in de lijm …

V

Verwijderd lid 207757

Guest
Ik heb geen interesse maar liggen de tegels of dragers of in de lijm …
Als ik me niet vergis, maar ik kan er naast slagen, zijn dit tegels uit de betontegels serie van Marlux. Dan hoop ik dat ze niet in de lijm liggen maar op dragers of stabilisé/breekzand.
Moesten het toch geen betontegels zijn, veel succes om die er goed uit te krijgen

wawadadakawa

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jul 2011
Waarderingsscore
109
Punten
43
betontegels op breekzand. Ze gaan er mooi uitkomen, daar maak ik me geen zorgen om

wawadadakawa

Zeer Actief lid
Lid geworden
15 jul 2011
Waarderingsscore
109
Punten
43
Goed, even naar boven halen dit topic. Ze gaan er binnenkort uit. Iemand interesse?

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan