Wat voor spots heb je eigenlijk?
Delta light Deep Ringo, met drivers op afstand
Als ik een 4 voudige teleruptor schakelrelais ESR12Z-4DX gebruik en ik vervang daar op het principeschema de lampen door mijn drivers dan klopt dit?
De family is nogal breed. Als je spreekt van "driver op afstand" vermoed ik dat het over constant current led drivers gaat. Dit zijn geen standaard 12V of 24V voedingen. Je kunt dus eenzelfde type niet gebruiken voor je teleruptoren.
Verder begrijp ik niet waarom je zo een "complex" impulsrelais wil gebruiken voor het eenvoudig in en uitschakelen maar ja als je de lamp wegdoet kan dit.
Als ik een 4 voudige teleruptor schakelrelais ESR12Z-4DX gebruik en ik vervang daar op het principeschema de lampen door mijn drivers dan klopt dit?
Ja
En bij de SDS12/1-10v sluit ik de drivers aan op de EVG uitgang?
Wat wil je hier mee doen?
Ja
En bij de SDS12/1-10v sluit ik de drivers aan op de EVG uitgang?
en dan met een ELTAKO - Voedingsblok voor DIN-rail. 88..264V/24VDC 24W 1A kan ik alle drukknoppen voeden?
Dit is een eenvoudige 24V voeding, dus ja.
Algemene opmerking: wat wil je eigenlijk bouwen? De oorspronkelijke vraag ging over een teleruptor met drukknoppen op 24V maar het lijkt er nu op dat je meerdere dingen wil doen. Best is om even te schetsen wat je wil en daarna nadenken hoe je dit kunt verwezenlijken en niet meteen in componenten te denken.
Omdat ze 4 kringen kunnen voeden.
Ik snap niet goed wat je bedoeld met dat de drivers 'niet goed', zeg he ook niet, zouden zijn
Dit is voor mijn verlichting in huis, ik heb 9 kanalen nodig om spots 24v (via drivers) te dimmen, 6 kanalen om spots (via drivers) aan te sturen, 2 kanalen om 230v lichtpunten aan te sturen en te dimmen, en 6 kanalen om 230v lichtpunten aan te sturen. Allemal via drukknoppen.
Zodus, voor de spors (driver + spots is mss beter gezegd) en 230v lichtpunten zou ik de ESR12Z4DXUC gebruiken, kan ze hier krijgen voor 67e, om de spots (driver + spots dimbaar 0-10v) te dimmen de SDS12-1/10, om 230 te dimmen de EUD12NPNUC, en om op een kring met drukknoppen een terugmelding te voorzien een ES12Z2008230VUC
Dat is mooenteel m'n eigen voorstel voor m'n opstelling mbt de verlichting