tegelhandel Limburg

Vakmensen - Winkels gezocht
6028 discussies 6028 berichten
afbeelding van dennis

Geregistreerd 22-03-2006

9 berichten

tegelhandel Limburg

Welke zijn de betere tegelzaken regio Midden Limburg?

We hebben gisteren "onze goesting" gevonden bij tegel 2000 in Genk. Het is een volkeramische tegel 60 x 60 (volgens de verkoper zeer goede kwaliteit). Maar ik weet het merk niet. De verkoper moest voor de prijs maandag faxen naar het fabriek in Italië.

Is dit de normale gang van zaken.

Ik ben ook bij LRC in Zonhoven geweest. Daar vonden we ook een mooie tegel van 50x50. Op de offerte staat "Globus". Prijs: 30 euro incl., plinten aan 9,30 euro de lopende meter.

Ook zagen we de Lipani 45/45, eveneens aan 30 euro.

Kent iemand deze tegels of deze tegelhandels en wat zijn de ervaringen?

10Reacties

afbeelding van Odessa

Geregistreerd 24-03-2006

149 berichten

Re: tegelhandel Limburg#01

dennis wrote:
Welke zijn de betere tegelzaken regio Midden Limburg?

Wij hebben goede ervaring met Impermo in Sint-Truiden.

Mvg,

Odessa

afbeelding van Funky

Geregistreerd 27-08-2006

1277 berichten

Re: tegelhandel Limburg#02

VSK Supertegel in Genk. Ruime keuze in kwaliteitstegels.

afbeelding van liesjeT

Geregistreerd 15-08-2007

205 berichten

Re: tegelhandel Limburg#03

kijk eens op www.geelstegelhuis.be, niet onmiddellijk in Limburg maar toch bijna. hele goede prijzen, en volledig nieuwe toonzaal.

afbeelding van m pieter

Geregistreerd 27-09-2006

12006 berichten

Re: tegelhandel Limburg#04

liesjeT wrote:
kijk eens op www.geelstegelhuis.be, niet onmiddellijk in Limburg maar toch bijna. hele goede prijzen, en volledig nieuwe toonzaal.

Heb je daar aandelen misschien? De helft van je posts gaan over die winkel Wink .

afbeelding van monalisa

Geregistreerd 27-03-2006

8198 berichten

Re: tegelhandel Limburg#05

liesjeT wrote:

Ik heb er alvast geen aandelen, maar wel ook goeie ervaring met het Geels Tegelhuis. No nonsense, mooie tegels aan scherpe prijzen (onze volkeramische keukentegel was nog geen 20 euro/m² incl btw, 40 op 40 cm). Ze zijn ze ook netjes komen leggen, ondanks de niet altijd zo rechte muren in ons oude huisje... Toonzaal is misschien niet zo chique als in andere winkels, en de verkoopspraatjes zijn er iets minder glad, maar kwaliteit en service zijn goed, en dat is wat ik belangrijk vind.

afbeelding van bwaterlot

Geregistreerd 12-04-2006

203 berichten

Re: tegelhandel Limburg#06

Wij hebben onze tegels gekocht bij Wijckmans in Ham. Zeer goede kwaliteit. Wel redelijk korting gehad omdat we onze bouwmaterialen daar allemaal gekocht hebben...

Bart

afbeelding van player

Geregistreerd 11-05-2006

521 berichten

Re: tegelhandel Limburg#07

De onze komen ook van Impermo in Sint-Truiden. Ook goede ervaring mee. Pakken waarvan er tegels kapot waren heb ik zonder enig probleem mogen wisselen tegen andere...

afbeelding van TitaTovenaar

Geregistreerd 20-08-2007

1250 berichten

Re: tegelhandel Limburg#08

Mijn tegels komen van

http://www.tegelpunt.be/

Dilsen-stokkem

afbeelding van frank s

Geregistreerd 14-03-2006

420 berichten

Re: tegelhandel Limburg#09

Bij ons Kwanten uit Overpelt voor natuursteen vloertegels en wandtegels badkamer.

afbeelding van Flaming Moe

Geregistreerd 13-03-2006

1559 berichten

Re: tegelhandel Limburg#0a

bij paesen in peer...komt bij ons alles vandaan...grote showroom

Pagina's