Ecocheques

Te Koop - Gratis te verkrijgen
8995 discussies 8995 berichten
afbeelding van fleecje

Geregistreerd 13-12-2009

36 berichten

Ecocheques

Hallo, wij verkopen onze ecocheques omdat we er zelf niks mee kunnen doen.

Waarde 400 euro

Voor de aankoop van milieuvriendelijke materialen (bv zonnepanelen,..)

Bieden mag

groetjes

10Reacties

afbeelding van TomEnNatalie

Geregistreerd 20-04-2007

1397 berichten

Re: Ecocheques#01

Ge kunt er niks mee doen? Euhm in de Media Markt kunt ge daar alles mee betalen behalve GSM's en CD's.

afbeelding van Icecoldkillahh

Geregistreerd 17-07-2006

8283 berichten

Re: Ecocheques#02

ik bied 1 euro :mrgreen:

afbeelding van fleecje

Geregistreerd 13-12-2009

36 berichten

Re: Ecocheques#03

Kan het niet zijn dat iemand liever x euro cash geld in z'n handen heeft om het huis te verbouwen dan er één of ander prul mee te kopen dat we toch niet gebruiken? :roll:

afbeelding van fleecje

Geregistreerd 13-12-2009

36 berichten

Re: Ecocheques#04

@ Icecoldkillahh we zitten hier nie op ebay hé Lol

afbeelding van Icecoldkillahh

Geregistreerd 17-07-2006

8283 berichten

Re: Ecocheques#05

in de meeste dhz zaken kun je er ook mee betalen en een boormachine kopen, of laminaat of...

afbeelding van Nevermore

Geregistreerd 12-03-2006

17087 berichten

Re: Ecocheques#0v

Ik denk dat je die niet snel zal verkopen wat je hebt geen ecocheques "nodig" om iets te kopen.

Behalve sommige acties. Ik weet dat er bij Grohe een actie loopt/liep waarmee je 25% korting krijgt als je met ecocheques betaald. (enfin, als iets €100 kost dan moet je €50 zo betalen en de overige €50 betaal je met maar €25 aan ecocheques)

Je kan daar ook mee in de Brico betalen. (voor eender welke rommel)

afbeelding van fleecje

Geregistreerd 13-12-2009

36 berichten

Re: Ecocheques#06

Ik herinner me in januari dat er zoveel zoekertjes stonden op kapaza en consoorten van mensen die cheques opkochten of ben ik nu zo verkeerd?

afbeelding van SvenVD

Geregistreerd 11-03-2006

18006 berichten

Re: Ecocheques#07

fleecje wrote:
@ Icecoldkillahh we zitten hier nie op ebay hé Lol

Nee, maar het is wel een markt van vraag en aanbod. Bedenk ook dat een handelaar 5% kosten betaalt op ecocheques (unizo leden 'slechts' 3%). De meeste handelaars die ecocheques aanvaarden, zullen dus minder korting geven. Zeker als je spreekt over een bedrag van 1000 euro of meer dat je 100% met ecocheques wil betalen.

Best geef je ze zelf uit in een DHZ, tuin of electro zaak. Je zou er soms van verschieten wat je er allemaal kan mee kopen.

afbeelding van Laura86

Geregistreerd 22-02-2010

11 berichten

Re: Ecocheques#08

Mensen,

Fleecje kan dat toch gewoon ruilen. Als Fleecje liever geld heeft is dat toch zijn/haar zaak... Wat zijn jullie toch vaak kristisch in jullie antwoorden.

Heb er nu wel zelf net gekregen en ik denk wel dak de mijne op krijg maar ik denk wel dat er wel iemand is die wil ruilen.

Desnoods aan de ingang van een brico/hubo gaan staan ofzo?

Succes!

Groetjes, Laura

afbeelding van SvenVD

Geregistreerd 11-03-2006

18006 berichten

Re: Ecocheques#09

fleecje wrote:
Ik herinner me in januari dat er zoveel zoekertjes stonden op kapaza en consoorten van mensen die cheques opkochten of ben ik nu zo verkeerd?

'k Vrees dat die er wel een % zullen op nemen. 'k Vraag me zelfs af of dit is toegelaten.

je kan proberen uiteraard, maar een particulier heeft geen voordeel om met ecocheques te betalen. Dus hou rekening met een minprijs.

Pagina's