pvc ramen en deuren

Buitenschrijnwerk
4112 discussies 4112 berichten
afbeelding van DAHU

Geregistreerd 03-10-2008

3 berichten

pvc ramen en deuren

In mijn zoektocht naar nieuwe ramen zie ik firma

RENOVAPLAST op verschillende verkoopsites reklame maken voor WYMAR profielen.

Heeft er al iemand RENOVAPLAST een plaatsing laten doen ?

Andere ervaringen ?

Wat vinden jullie van WYMAR profielen ?

71Reacties

afbeelding van DAHU

Geregistreerd 03-10-2008

3 berichten

Re: pvc ramen en deurenRe: pvc ramen en deuren

Niemand die deze firma kent of mee gewerkt heeft ?

afbeelding van kokootje

Geregistreerd 20-06-2009

3 berichten

Quote:
Niemand die deze firma kent of mee gewerkt heeft ?

Heeft er ondertussen iemand met deze firma uit Antwerpen gewerkt?

Ze maken reklame op internet.

dank.

afbeelding van tine en dave

Geregistreerd 05-10-2009

2 berichten

Ik zou je aanraden toch op zoek te gaan naar een andere leverancier. Ze zijn wel iets goedkoper dan de gekende leveranciers, maar wij wachten bv. al meer dan 5 weken op onze ramen. veel uitleg over waarom ze al 5 weken te laat zijn krijg je hier niet over.

Normaal gezien zouden ze midden oktober geplaatst worden ... ik laat jullie nog iets weten wanneer ze eindelijk geplaatst zijn!

afbeelding van marnix van glassmetal

Geregistreerd 10-03-2006

5461 berichten

tine en dave wrote:
Ik zou je aanraden toch op zoek te gaan naar een andere leverancier. Ze zijn wel iets goedkoper dan de gekende leveranciers, maar wij wachten bv. al meer dan 5 weken op onze ramen. veel uitleg over waarom ze al 5 weken te laat zijn krijg je hier niet over.

Normaal gezien zouden ze midden oktober geplaatst worden ... ik laat jullie nog iets weten wanneer ze eindelijk geplaatst zijn!

dus omdat ze bij u te laat zijn ist geen goei firma en zegt ge tegen iemand anders er geen zaken mee te doen ?

afbeelding van chime

Geregistreerd 10-04-2007

11653 berichten

tine en dave wrote:

Normaal gezien zouden ze nu midden oktober geplaatst worden ... ik laat jullie nog iets weten wanneer ze eindelijk geplaatst zijn!

Is de gemiddelde tijd tussen opmeten en plaatsen geen 8 weken?

Allé, 5 weken lijkt me reuze mee te vallen.

afbeelding van Petronia

Geregistreerd 25-03-2008

304 berichten

marnix van glassmetal wrote:
tine en dave":1kn0u6bn wrote:

dus omdat ze bij u te laat zijn ist geen goei firma en zegt ge tegen iemand anders er geen zaken mee te doen ?

Dat is toch de logica zelve ? Slechte service staat nu éénmaal gelijk aan slechte publiciteit met afhakende potentiële klanten tot gevolg.

afbeelding van jvd30

Geregistreerd 22-10-2007

2363 berichten

Petronia wrote:
marnix van glassmetal wrote:
tine en dave":5nbdlvt5 wrote:

Dat is toch de logica zelve ? Slechte service staat nu éénmaal gelijk aan slechte publiciteit met afhakende potentiële klanten tot gevolg.

Het zou wel beleefd zijn van de leverancier om even te bellen, woordje uitleg te geven en nieuwe datum vast te leggen. Wil nog niets zeggen over de kwaliteit van het geleverde werk.

afbeelding van tine en dave

Geregistreerd 05-10-2009

2 berichten

Chime ... hij is 5 weken TE LAAT ... dus 5 weken na de normale levertijd van 8 weken.

afbeelding van rafvd

Geregistreerd 27-03-2007

708 berichten

Bij ons waren de ramen er na 4 a 5 weken (wel simpel witte pvc). Dat is een verdienste van de fabrikant volgens mij, niet van de leverancier, dat is wat anders.

afbeelding van kwabbernoot

Geregistreerd 05-10-2009

18 berichten

Dat is ook niet het enige eh! Renovaplast als firma bestaat niet eens! Zoek maar eens op in de kruispuntdatabank http://kbopub.economie.fgov.be/kbopub/z ... ml?lang=nl

Als je zoekt op het ondernemingsnummer van www.renovaplast.be kom je bij fast & fine construct.

De zaakvoerder van deze firma ging reeds failliet met een ander bedrijf in 2006, onze verkoper van de ramen die voor deze firma werkt ging failliet in januari 2009. Dit kan je terug vinden in het Belgisch Staatsblad! http://www.ejustice.just.fgov.be/doc/rech_n.htm

Om het nog allemaal wat completer te maken zijn we niet de enige personen die dit moeten doorstaan: http://www.sat4all.com/forums/ubbthread ... /1661005/3

Er zijn verschillende firma's geweest van beide heren zowel zaakvoerder als verkoper: Europlast, Gimaco, Gimaplast, Syndeco.

Het is dus niet zo dat wij zomaar ff slechte reclame komen maken op dit forum, integendeel! Wij hopen nog steeds op onze ramen! Maar de vraag kwam of er nog ervaringen waren met deze firma. Wij hebben die 'negatieve' ervaring dus en zijn blijkbaar niet alleen!

groetjes

Pagina's