Van Beveren of Reynaers aluminium profielen?

Buitenschrijnwerk
4109 discussies 4109 berichten
afbeelding van Thierry D.V.

Geregistreerd 15-12-2007

2 berichten

Van Beveren of Reynaers aluminium profielen?

Hallo,

We zijn van plan een veranda te zetten en hebben verschillende firma's gecontacteerd.De ene werkt met Reynaers profielen de ander met Van Beveren.

Zijn beide even goed en is het een kwestie van smaak(uitzicht) of zit er wel degelijk kwaliteitsverschil op?

Bedankt voor jullie visie.

2Reacties

afbeelding van gaztteke

Geregistreerd 19-03-2007

485 berichten

Re: Van Beveren of Reynaers aluminium profielen?#02

Wij hebben voor onze nieuwbouw Vanbeveren genomen.

reden: -bij onze eerste bouw waren we er zeer tevreden over.

- nu hadden wij 2 offerten 1.vanbeveren en 2e van alliplast (of zoiets)

Beide profiels zijn zo goed als evenwaardig en hadden toch een verschil van 5000€ op onze offerte ten voordele van Vanbeveren.

afbeelding van marnix van glassmetal

Geregistreerd 10-03-2006

5461 berichten

Re: Van Beveren of Reynaers aluminium profielen?#01

Thierry D.V. wrote:
Hallo,

We zijn van plan een veranda te zetten en hebben verschillende firma's gecontacteerd.De ene werkt met Reynaers profielen de ander met Van Beveren.

Zijn beide even goed en is het een kwestie van smaak(uitzicht) of zit er wel degelijk kwaliteitsverschil op?

Bedankt voor jullie visie.

Awel den dieje die Van Beveren verkoopt zal zeggen dat reynaers niks waard is.

En den dieje van reynaers zal zeggen da van beveren ook nie vet is.

en ik zeg u !!!!!! geen één van de twee trekt op iet.

maar ik hoorde van ne collega die schuco verwerkt dat da van mij niks waard is en weet ge wa ? hij had nog gelijk ook.

De discussie over slecht en goed is allang gevoerd. Kijk eerst welke schrijnwerker u aan de hand hebt vraag eventueel een referentie maar uw buikgevoel zal ook wel zeggen wie het beste zijn vak beheerd. Tenminste als je de eventuele verkoperspraatjes kunt doorzien. Als het efkes kan laat een verkoper het dan ook maar uitleggen via zijn baas als die er is. In volgorde van belangrijkheid

de naam /faam van uw mogelijke schrijnwerker

voelt ge u er goed bij

kwaliteit/prijs van het aangeboden materiaal

Ik hoor er altijd heel veel roepen dat prijs het belangrijkste is maar ik hoor er minstens evenveel die met dergelijk argument van een kale reis terug komen.

Veranda's zijn ook nie altijd simpel. Het dak is het belangrijkste. Het systeem van Reynaers is heel mooi en goed maar prijzig.

Een vakkundige (dus nie rap rap rap) plaatsing zeker van dat dak en de aansluitng me tuw gebouw is uiterst belangrijk. En dat kan je toch ook een beetje terugvinden in de prijs