• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

weekendje weg met vrienden naar waar? (vakantiepark...)

Justchill

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2009
Berichten
1.356
Waarderingsscore
0
Punten
36
Hoi,



we zijn van plan om binnenkort met 6 vrienden (4 koppels) eens een weekend weg te gaan.

Liefst een vakantiepark waar je een huisje ofzo kan huren en waar vanalles te doen is... (zwembad/pretpak/sports... ) Liefst in België, maar Nederland of Duitsland is ook OK..

Mag eventueel ook een hele leuke stad zijn..

Zou voor November zijn..

Ik dacht dat jullie misschien nog goede ideeën zouden hebben?



grtjs C&L
 

NicoP

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
2.887
Waarderingsscore
1.325
Punten
113
Haarlem in Nederland, zeer mooie en gezellige stad, bovendien kort bij de zee (+/-km)...
 

archiklusser

Gewaardeerd lid
Lid geworden
20 sep 2007
Berichten
7.958
Waarderingsscore
125
Punten
63
Efteling met verblijf in bungalowpark Bosrijk (direct naast het park). Voor 8 personen van vrijdag t/m zondag (= inclusief 3 dagen entree tot park en 2 overnachtingen in november) voor € 830.
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
Efteling, Roompot ... ik vind dat goed als je een hoop kinderen bij hebt, maar toch niet onder volwassenen? Pak u ergens een goed hotel met een wellness, lekker eten, en combineer dat met raften of kayakken op de Lesse of zo. Maar toch geen pretparktoestanden?!
 

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
6.372
Waarderingsscore
529
Punten
113
MyriamC;1965753 wrote:
Efteling, Roompot ... ik vind dat goed als je een hoop kinderen bij hebt, maar toch niet onder volwassenen? Pak u ergens een goed hotel met een wellness, lekker eten, en combineer dat met raften of kayakken op de Lesse of zo. Maar toch geen pretparktoestanden?!



Ieder diertje zijn pleziertje é. Wij vinden zowel die parken als hotel niet leuk.
 

archiklusser

Gewaardeerd lid
Lid geworden
20 sep 2007
Berichten
7.958
Waarderingsscore
125
Punten
63
Die pretparken waren oorspronkelijk bedoeld voor kinderen maar inmiddels zijn die parken interessanter voor volwassenen dan voor kleine kinderen. Kinderen mogen vaak niet eens in attracties, alleen onder begeleiding van een volwassene of wordt gewaarschuwd dat de attractie te spannend is voor kleintjes. De speeltuin was vroeger het middelpunt van een pretpark, nu staan de resten van die tijd weg te roesten in een uithoek van het park terwijl de parkshows, achtbanen, darkrides en wildwaterattracties de grote publiekstrekkers zijn.
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
archiklusser;1965768 wrote:
Die pretparken waren oorspronkelijk bedoeld voor kinderen maar inmiddels zijn die parken interessanter voor volwassenen dan voor kleine kinderen.

O ja, kan best. Het is gewoon mijn ding niet. Nooit geweest ook.
 
Lid geworden
27 sep 2012
Berichten
890
Waarderingsscore
2
Punten
0
zoiets ?



http://www.supergite.be/



heb je het grote voordeel dat iedereen " samen woont" , maar dat er niemand in de zetel/bed moet slapen, activiteiten genoeg in de buurt. ( wel zelf eten maken)



mvg de Fille



ps : ben er zelf nog nooit geweest stak hier verleden maand in de mail box .
 
Lid geworden
30 sep 2014
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
0
NicoP;1965647 wrote:
Haarlem in Nederland, zeer mooie en gezellige stad, bovendien kort bij de zee (+/-km)...



Ik ken de vakantieparken er niet, maar Haarlem is inderdaad een leuke stad. Zelf ben ik groot fan van de Waddeneilanden (vooral Terschelling), maar dat is wel een eind uit de buurt vanaf Belgie en misschien ook niet helemaal het soort vakantie dat je zoekt (bovendien leuker in de zomer denk ik).
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan