Prijs auto voor export ?

Off topic
4007 discussies 4007 berichten
afbeelding van Jockari

Geregistreerd 18-02-2009

1287 berichten

Prijs auto voor export ?

Heeft iemand goede adresjes die auto's opkopen voor export, en natuurlijk een goede prijs betalen (daar gaat het natuurlijk om :wink:) ?

Ter info: Betreft in dit geval een Ford Mondeo 1.8 TD break, bj 2000, 130000 km, airco, trekhaak, enz... (rijdt nog, maar koppelingsschijf dient vervangen te worden omdat deze begint te slippen bij volgas in derde). Niet gekeurd voor verkoop.

10Reacties

afbeelding van whacker

Geregistreerd 29-10-2008

2573 berichten

Re: Prijs auto voor export ?#01

Rij eens door Anderlecht, genoeg mannen die u zullen tegenhouden en direct ne prijs geven Smile

afbeelding van marnix van glassmetal

Geregistreerd 10-03-2006

5461 berichten

Re: Prijs auto voor export ?#02

of de markt in aartselaar maar het "leuke" is er ook al een tijd af en ge moet dus tegen het gezaag van onze gekleurde medeburger kunnen want die hebben nooit gene nagel veu aan hun g ............ te krabben en toch komen ze auto's kopen Biggrin :D Wink Zeker je niet laten verleiden tot een testrit als je alleen bent. uwen auto is rapper gedemonteerd dan da gij hulp kunt roepen

En u zeker geen factuur laten aansmeren want anders splitsen ze het bedrag dat ze jou betaald hebben op in netto + btw en dan profiteren die mannen daar nog eens van. Gewoon cash geld.

tip: op de markt in Aartselaar wordt de verkoopt geregeld door de inrichter van de markt en die heeft ook een machientje staan om de biljetten es onder de uv te steken Wink :wink:

Op de baan Menen/Kortrijk zit er ook heel wat aktiviteit maar da's misschien wat te ver rijden voor

jou.

En mijn overbuur die lompen exporteert naar Afrika die heeft ook klanten die ginds actief zijn.

die kwamen al paar keer vragen of dak mijn winterbanden nie verkocht (tja die lagen ook maar gewoon in het magazijn)

afbeelding van Jockari

Geregistreerd 18-02-2009

1287 berichten

Re: Prijs auto voor export ?#03

Foutje geslopen in bericht: km-stand is 230000 i.p.v. 130000.

(om één of andere reden zie ik de "wijzig"-knop niet bij mijn bericht)

afbeelding van hoow

Geregistreerd 23-01-2007

15968 berichten

Re: Prijs auto voor export ?#04

op internet zetten.

Wel heel goed opletten dat je geen geld voorschiet (zogezegd nodig voor de bank om te kunnen overschrijven naar het buitenland)

afbeelding van TonyWony

Geregistreerd 08-04-2008

4841 berichten

Re: Prijs auto voor export ?#05

marnix van glassmetal wrote:

En mijn overbuur die lompen exporteert naar Afrika die heeft ook klanten die ginds actief zijn.

die kwamen al paar keer vragen of dak mijn winterbanden nie verkocht (tja die lagen ook maar gewoon in het magazijn)

Winterbanden in Afrika?

afbeelding van marnix van glassmetal

Geregistreerd 10-03-2006

5461 berichten

Re: Prijs auto voor export ?#06

TonyWony wrote:
marnix van glassmetal wrote:

Winterbanden in Afrika?

gekkie die manne zien gewoon iets liggen dat ze denken te kunnen verkopen. Die weten wisten nie dat dat winterbanden zijn.

ps op den kilimanjaro kunde ook skien zenne

afbeelding van kidcool

Geregistreerd 11-03-2006

7898 berichten

Re: Prijs auto voor export ?#07

is dat dan zo duur een koppeling vervangen, heb dat verleden jaar bij mijn ducato gedaan omdat die begon door te slippen in de hogere versnellingen. Was iets van 1000 Euro, kun je toch geen andere auto voor kopen (of is er misschien toch wel meer van kapot Wink ).

Dat is toch gewone slijtage.

afbeelding van MotoFodel

Geregistreerd 10-01-2008

2844 berichten

Re: Prijs auto voor export ?#08

gemiddelde leeftijd van auto's in België is 5 jaar, Belgen hebben gewoon graag iets nieuws Wink

afbeelding van SvenVD

Geregistreerd 11-03-2006

18006 berichten

Re: Prijs auto voor export ?#09

MotoFodel wrote:
gemiddelde leeftijd van auto's in België is 5 jaar, Belgen hebben gewoon graag iets nieuws Wink

Dat is ook omdat er zoveel leasings tussen zitten.

afbeelding van kidcool

Geregistreerd 11-03-2006

7898 berichten

Re: Prijs auto voor export ?#0a

@Motofodel:

weet ik wel hoor ;)

ben nochtans van dat principe aan het terugkomen, want uiteindelijk blijf je wel bezig hé, nl. te werken voor een hoop blik op wielen.

Pagina's