• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

afzender aangetekende zending COD ???

Lid geworden
10 jan 2007
Berichten
949
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,



wij vonden vanavond een briefje van de post in de bus dat we volgende week een aangetekende zending moeten gaan afhalen die verzonden werd door COD ...



Iemand een idee waarvoor COD kan staan ?



groeten
 
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
355
Waarderingsscore
0
Punten
0
verwacht je soms een herziening van het kadastraal inkomen, want die brieven zijn vandaag aangetekend aangeboden bij de mensen.
 
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
2.082
Waarderingsscore
0
Punten
0
Internationale aangetekende verrekenzending (COD = cash on delivery)



Heb je niks onder rembours besteld in het buitenland?
 
Lid geworden
10 jan 2007
Berichten
949
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ah, ik denk dat ik het niet goed gelezen heb.



Afzender is waarschijnlijk niet ingevuld (veel blanco) en bij COD staat 0,00 euro.



Bedankt voor de reactie.
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik vond dat al raar dat daar een afzender op zou staan. Ik had dinsdag ook zo'n briefje in mijn brievenbus, zonder afzender. Heb nooit geweten dat ze daar een afzender op zetten.
 
Lid geworden
10 jan 2007
Berichten
949
Waarderingsscore
0
Punten
0
MyriamC wrote:
Ik vond dat al raar dat daar een afzender op zou staan. Ik had dinsdag ook zo'n briefje in mijn brievenbus, zonder afzender. Heb nooit geweten dat ze daar een afzender op zetten.



Wel eerder deze week moesten we een pakje gaan afhalen en toen stond er wel degelijk de afzender bij... 't zal waarschijnlijk anders zijn voor recommandékes. :)

Ik vermoed dat het iets met ons kadaster kan te maken hebben. We wonen hier nu 7 maanden, is dat een logische termijn voor het bekendmaken van het KI ?
 
Lid geworden
6 jul 2007
Berichten
10.613
Waarderingsscore
0
Punten
0
kreeftje wrote:
Ik vermoed dat het iets met ons kadaster kan te maken hebben. We wonen hier nu 7 maanden, is dat een logische termijn voor het bekendmaken van het KI ?

Geen idee. Bij ons was het van FOD Financiën. Een wijziging in onze belastingsaangifte.
 
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
621
Waarderingsscore
0
Punten
0
Niet wachten tot volgende week, morgenvroeg is de post ook open! Ga maar vragen achter je zending, ze zal daar wel al liggen.



Als ge curieus zijt, ... ;-) :twisted:



Groetjes van ons!
 
Lid geworden
10 jan 2007
Berichten
949
Waarderingsscore
0
Punten
0
Koen6500 wrote:
Niet wachten tot volgende week, morgenvroeg is de post ook open! Ga maar vragen achter je zending, ze zal daar wel al liggen.



Als ge curieus zijt, ... ;-) :twisted:



Groetjes van ons!



hallo daar,



merciekes voor de reactie.



Er staat wel op het briefje vanaf maandag 11 uur. We kunnen natuurlijk altijd wel eens gaan kijken morgenvoormiddag.



groetjes ook van ons drietjes.
 
Lid geworden
22 okt 2006
Berichten
2.181
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zal idd het kadaster zijn. Zit er zelf ook op te wachten (bij wijze van spreken dan). Heb op de website van myminfin begin oktober al gezien dat het kadaster berekend is geweest.
 
Lid geworden
10 jan 2007
Berichten
949
Waarderingsscore
0
Punten
0
hallo,



We hebben de recommandé vanmorgen al kunnen afhalen.



Het was inderdaad de betekening van het KI ... 1421 euro.



Moeten we nu zelf de documenten (copies fakturen) naar de BTW brengen of gaan we hiervoor een oproep krijgen ?



groetjes
 
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
621
Waarderingsscore
0
Punten
0
kreeftje wrote:
hallo,



We hebben de recommandé vanmorgen al kunnen afhalen.



Het was inderdaad de betekening van het KI ... 1421 euro.



Moeten we nu zelf de documenten (copies fakturen) naar de BTW brengen of gaan we hiervoor een oproep krijgen ?



groetjes



Ik had het toch gezegd, 'k ken de post zo goed :wink:

Voor de rest zou ik het niet weten.
 
Lid geworden
10 jan 2007
Berichten
949
Waarderingsscore
0
Punten
0
Je had inderdaad gelijk Koen.



We hebben nu 3 maanden tijd om de paperassen op de BTW binnen te doen.

groetjes
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan