Prijs trap

Wand en Plafond
14564 discussies 14564 berichten
afbeelding van tomix

Geregistreerd 22-11-2006

161 berichten

Prijs trap

Na we zo vershoten waren van de prijs voor onze binnendeuren,wil ik hier het volgende eens vragen.

We hebben volgens ons lastenboek een trap voorzien van 1750€,excl.btw.

Is dit een laag bedrag???

Zou toch graag weten indien ik weer het varkentje dien aan te spreken.

Greetz

95Reacties

afbeelding van teizman

Geregistreerd 16-03-2006

1372 berichten

Re: Prijs trapRe: Prijs trap

Kan je niet wat meer info geven, anders zal je nooit een nuttig antwoord krijgen op dit forum.

Hoe hoog moet te trap reiken? Hoeveel tredes? Met leuning? Hout-Metaal-Glas-Beton afgewerkt met wat???

Kwartdraai?

Wij hebben een simpele trap voor één verdieping in hout met onderaan een kwartdraai, onderliggende bomen, gesloten zonder neus en zonder leuning. De trap bevindt zich tussen twee gemetste muren:

prijs hiervan: 2250 in rubberwood, 3000 in franse eik.

Volgens mij spotgoedkoop.....als je vergelijkt met d'hondt, nordex,....

teizman

afbeelding van tomix

Geregistreerd 22-11-2006

161 berichten

heb er eigenlijk geen idee van. Wat ik weet is dat het er één is met onderaan een kwartdraai en dan tot aan het verdiep. Lastenboek vermeld 1ste keus beuk.

Misschien hebben jullie al iets meer aan deze info

afbeelding van peter smets

Geregistreerd 30-03-2006

137 berichten

Ik vrees toch een beetje dat je met 1750 niet gaat toekomen. Een kwartdraai wil zeggen veel werk dus ping ping...

Beuk is wel een goekopere maar toch degelijke houtsoort voor een trap.

Ik heb 3500 gegeven, in t grijs dan nog.

Bordes, 16 treden, leuning en 8m leuning op de overloop in franse eik...

afbeelding van c00kie

Geregistreerd 22-03-2006

10389 berichten

wij hebben prijzen : 17 treden, met 1 kwartdraai, 1e keus witte eik, leuning met van die inoxen buisjes : een dikke 4500 e / trap

afbeelding van labrador666

Geregistreerd 17-04-2006

81 berichten

Wij voor een stalentrap ( 16 treden), 2 kwartdraaien,leuning aan trap en op verdiep, en ook nog een boordplaat op verdiep: 5000€ excl. btw

afbeelding van mezza

Geregistreerd 12-03-2006

1278 berichten

onze trap 5140€

gesloten steektrap voorzien van kwartslag & handgreep tegen de muur

+

open steektrap voorzien van leuning op trap

dit in 1ste keus kotto

afbeelding van rombaft

Geregistreerd 14-06-2006

2263 berichten

onze trap , beuk , kwart draai, bij lokale schrijnwerker 1700 euro Biggrin , we waren ook eens bij deuren en trappen 'Dhont geweest, daar ging het 4000E+ zijn :shock:

afbeelding van Yoeri

Geregistreerd 13-03-2006

195 berichten

Wij 2 trappen in 1e keus beuk. 2 rechte trappen met resp. 16 en 15 tredes, onzichtbare wangen en neus van 4cm. 3500€ zonder btw voor beide geplaatst.

Vrij eenvoudige trappen, enkel de onzichtbare wangen zijn misschien een extraatje

afbeelding van Beelzebub

Geregistreerd 19-03-2006

461 berichten

Wij hebben een rechte trap in eerste keus eik - geen zichtbare wangen en met rechte treden + inox leuning : +/- 4000 €

afbeelding van Mirreke

Geregistreerd 17-07-2007

2 berichten

Gisteren naar D'hondt geweest, viel bijna achterover van de prijs 7200 Euro, zonder de trap af te breken, mee te nemen, en niet volledig afgewerkt langs de zijkant (moet nadien tot aan de grond worden aangewerkt door een schrijnwerker), baisislaag maar nog verder zelf te schilderen. Is een cottage trap met 17 tredes, 1 kant een leuning in kruisvorm, tredes zelf in eik 2e keus en al de rest dat wit moet geschilderd worden is in beuk. Hebben jullie misschien een goed adres van schrijnwerkers in het Antwerpse die trappen maken?

Pagina's