• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Iemand ervaring met tegel Sintesi Bleu design grey + landelijke inrichting?

Lid geworden
11 dec 2010
Berichten
60
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,



We hebben ons oog laten vallen op de tegel sintesi Bleu design grey 60x60 en de maat 30x30 voor in de inkomhal.

Echter twijfelen we als deze tegel mooi zou staan in een landelijk interieur met zachte kleuren.

We denken eventueel aan een zijde grijze keuken, beige muren, lichte eiken deuren, gebroken witte keuken,...

Dit zijn maar voorbeelden maar ik ga mijn interieur in zachte aardetinten(beige,licht grijze tinten, gebroken wit,..) voorzien.



En ik zou daardoor graag de tegel eens zien in ingerichte woning om te kijken welke sfeer je kan creeëren met deze tegel.



Graag foto's en/of advies.



Danku!



Groetjes
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan