• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Laser waterpas

Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
707
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik zoek een laser waterpas om te betegelen enz, moet dus zo een lijn op de muur vormen...iemand tips?
 

Raf

Lid geworden
9 apr 2006
Berichten
407
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb er eentje nodig om mijn inbouwpots en wandarmaturen allemaal op dezelfde lijn te plaatsen. Dus zowel op het plafond als op de muren.



Welke laserwaterpas is hiervoor het beste geschikt?
 
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
707
Waarderingsscore
0
Punten
0
yves072 wrote:
http://www.lazernivo.com/ACL_3P_Katalog_denmark.pdf



dit is een goed model van laser voor zo'n 300€ (werk er zelf regelmatig mee)

is wel geen laserwaterpas maar nivileerd zichzelf wel.



euh sorry maar ik zoek iets rond de 100 eur, als ik da spel koop laat ik mijn tegels beter zetten... :D
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
2.352
Waarderingsscore
3
Punten
0
djatwork wrote:
yves072 wrote:
http://www.lazernivo.com/ACL_3P_Katalog_denmark.pdf



dit is een goed model van laser voor zo'n 300€ (werk er zelf regelmatig mee)

is wel geen laserwaterpas maar nivileerd zichzelf wel.



euh sorry maar ik zoek iets rond de 100 eur, als ik da spel koop laat ik mijn tegels beter zetten... :D



Ben heel content van mijn Bosch toestel.
 
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
707
Waarderingsscore
0
Punten
0
DHZ-er wrote:
djatwork wrote:
yves072 wrote:
http://www.lazernivo.com/ACL_3P_Katalog_denmark.pdf



dit is een goed model van laser voor zo'n 300€ (werk er zelf regelmatig mee)

is wel geen laserwaterpas maar nivileerd zichzelf wel.



euh sorry maar ik zoek iets rond de 100 eur, als ik da spel koop laat ik mijn tegels beter zetten... :D



Ben heel content van mijn Bosch toestel.



welk model is dat en wat kan je ermee doen? prijs?
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
2.352
Waarderingsscore
3
Punten
0
Raf wrote:
Heb jij de Bosch PCL 1?



yep, dat is hem.

Zelfnivillerende kruislaser, maar je kan hem ook vastzetten en dan ik alle posities een lijn of kruis laten zetten.

Kost net iets boven de 100€ dacht ik.

Heeft bij mij een zeer goede correctheid.
 

teizman

Zeer Actief lid
Lid geworden
16 mrt 2006
Berichten
1.270
Waarderingsscore
3
Punten
38
Ik heb die van black & decker gekocht. Doet soms aan fisher price denken maar sowieso is het resultaat dat ik ermee verkrijk beter dan met waterpas en bovendien veel sneller. Batterij gaat zeer lang mee.



Te koop in de gamma, .....voor 140€ ofzo. In de plaatselijke stock vond ik hem voor 78€ 8)









groetjes,

teizman
 
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
473
Waarderingsscore
0
Punten
0
teizman dat is een schone prijs maar als je in de handleiding leest hebben die een afwijking van 3 % of meer :shock: als je dan een living moet vloeren met een lengte van 10 meten veronderstel ik dat je beter een koord neemd en een rolmeter .
 

teizman

Zeer Actief lid
Lid geworden
16 mrt 2006
Berichten
1.270
Waarderingsscore
3
Punten
38
Wel: alles is relatief hé: ik heb deze nodig voor eerder kleine dingen: een deel van de vloer van de kleine badkamer, paar metalstudwanden, een omkasting.....



De straal kan misschien 3% scheef verlopen in de hoek, maar ze zal altijid perfect recht lopen van punt A naar punt B.





Het werk loopt vlotter en nu dat dit klaar is kan ik maar één ding zeggen: 'moest ik als DHZ enkel met de klassieke tools alles moeten maken, had er gegarandeerd meer verloop/scheefheid in gezeten.





teizman
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan