Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?

Algemeen
9687 discussies 9687 berichten
afbeelding van TheAccountant

Geregistreerd 12-09-2006

205 berichten

Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?

in de brochure van Orga staat er een laser waterpas van black and decker in promotie voor 49 EUR.

Is dit een beetje de moeite? kent iemand het toestel? is dat enkel horizontaal of ook vertikaal dat die laser gaat, want dat heb ik ook nodig.

10Reacties

afbeelding van Whistler

Geregistreerd 30-03-2006

412 berichten

Re: Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?#01

Hetzelfde stoestel is vandaag in superpromotie bij de Gamma... en toen ik daar deze morgen voor de deur stond waren ze nog nie geleverd :cry:

Weer zo'n typische reclame stunt????

Diegene in de Gamma is type LZR210-XJ... horizontale laserwaterpas met detectie van metale buizen/leidingen.

Als ze hem hadden had ik em nu in mijn bezit gehad.... niet dus :evil:

Geregistreerd 12-09-2006

205 berichten

Re: Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?#02

wees blij, die van Orga is geodkoper geloof ik en redelijk wat zelfs.

afbeelding van Flaming Moe

Geregistreerd 13-03-2006

1559 berichten

Re: Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?#03

Whistler wrote:
Hetzelfde stoestel is vandaag in superpromotie bij de Gamma... en toen ik daar deze morgen voor de deur stond waren ze nog nie geleverd :cry:

Weer zo'n typische reclame stunt????

Diegene in de Gamma is type LZR210-XJ... horizontale laserwaterpas met detectie van metale buizen/leidingen.

Als ze hem hadden had ik em nu in mijn bezit gehad.... niet dus :evil:

en ik heb net dezelfde 2 weken gekocht in de gamma voor 110 euro :evil: :evil: :evil: :evil:

Geregistreerd 12-09-2006

205 berichten

Re: Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?#04

ik ga het niet kopen. het is enkel horizontaal en daar ben ik niets mee. dan gebruik ik liever een spankoord en m'n manuele waterpas

afbeelding van Whistler

Geregistreerd 30-03-2006

412 berichten

Re: Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?#05

TheAccountant wrote:
wees blij, die van Orga is geodkoper geloof ik en redelijk wat zelfs.

Die van de Gamma is 49,99 Euro. Da is maar 0.99 Euro verschil met wat jij aanhaalt. En als je dan de brochure van ORGA download van hun website staat die daar voor 70 Euro :?:

Dan denk ik dat die van de Gamma 'redelijk goedkoper' is Wink

Geregistreerd 12-09-2006

205 berichten

Re: Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?#06

ah crap, ja sorry, ik heb de folders niet bij de hand, maar ik weet dat het bij 1 vd 2 voor +/- 70 EUR staat en bij de andere voor +/- 50 EUR.

sorry als ik jullie in de war heb gebracht Smile

afbeelding van Whistler

Geregistreerd 30-03-2006

412 berichten

Re: Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?#07

TheAccountant wrote:
sorry als ik jullie in de war heb gebracht Smile

't Is u vergeven Dirol

afbeelding van Steenkapperke

Geregistreerd 21-03-2006

249 berichten

Re: Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?#08

Die goedkope waterpassen zijn niet goed! Als je het echt goed wil doen zonder gesukkel, neem dan een professionele.

Ik heb het verschil heel duidelijk kunnen zien tussen beide. De ene kon je bij daglicht in een gewone huiskamer al niet meer gebruiken, je zag niets meer na een vijftal meters.

Met de andere, de professionele hebben we een grote hal van meer dan 50 meter gedaan (we moesten diagonale banden trekken) en dat ging nog perfect. Vraag me niet meer naar de merken, maar die goedkope kwam van Vancranenbroek.

Zelf heb ik de beste ervaringen gehad hier met een simpele pasdarm gevuld met water... Eer dat je je lazerspul correct neergezet hebt zijn de maten met de pasdarm al drie keer opgetekend. Wel enkel horizontaal dan he.

afbeelding van Benarty

Geregistreerd 19-09-2006

1239 berichten

Re: Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?#09

niet op prijs letten, wel op afwijking en inderdaad helderheid.

Er bestaan wel laser ontvangers om op grote afstanden te werken maar dat is duur. Voor de nauwkeurige lasers betaal je al gauw 200 en meer euro's.

Let wel, dan heb je een roterende zelfnivellerende laser.

afbeelding van djaxx

Geregistreerd 28-07-2006

813 berichten

Re: Laser Waterpas bij ORGA... de moeite?#0r

Benarty wrote:
niet op prijs letten, wel op afwijking en inderdaad helderheid.

Er bestaan wel laser ontvangers om op grote afstanden te werken maar dat is duur. Voor de nauwkeurige lasers betaal je al gauw 200 en meer euro's.

Let wel, dan heb je een roterende zelfnivellerende laser.

maak er al maar rap 1500€ voor een proffesionele en zelfnivelerende van goede kwaliteit!!!

Pagina's