Onze architect heeft een ontwerpfout gemaakt, waardoor we nu met vochtproblemen zitten.
De architect ontweek mij volledig, hij nam de telefoon niet meer op als ik belde en reageerde ook niet op mails.
Uiteindelijk het ik met een ander gsm nummer gebeld en heb ik afgesproken dat hij op 9/1 langs komt om te bekijken hoe we het probleem gaan oplossen.
De kans dat hij vrijwillig zijn verzekering gaat aanspreken schat ik vrij laag in.
Wat zijn nu mijn mogelijkheden?
- Kan ik rechtstreeks zijn verzekering aanspreken?
- Kan ik hem in gebreke stellen en meedelen dat ik zelf een expert ga aanstellen en de problemen laten behandelen met de bedoeling de kosten op hem te verhalen?
- Of moet ik dan sowieso eerst via de rechtbank?
- Hoe kan ik hem onder druk zetten om het toch niet tot een rechtzaak te laten komen?
- Hebben jullie nog tips wat ik best wel kan doen en wat ik beter vermijd?
- Heeft hier iemand ervaring mee die hij wil delen?
Alvast bedankt voor jullie input en ervaringen.
De architect ontweek mij volledig, hij nam de telefoon niet meer op als ik belde en reageerde ook niet op mails.
Uiteindelijk het ik met een ander gsm nummer gebeld en heb ik afgesproken dat hij op 9/1 langs komt om te bekijken hoe we het probleem gaan oplossen.
De kans dat hij vrijwillig zijn verzekering gaat aanspreken schat ik vrij laag in.
Wat zijn nu mijn mogelijkheden?
- Kan ik rechtstreeks zijn verzekering aanspreken?
- Kan ik hem in gebreke stellen en meedelen dat ik zelf een expert ga aanstellen en de problemen laten behandelen met de bedoeling de kosten op hem te verhalen?
- Of moet ik dan sowieso eerst via de rechtbank?
- Hoe kan ik hem onder druk zetten om het toch niet tot een rechtzaak te laten komen?
- Hebben jullie nog tips wat ik best wel kan doen en wat ik beter vermijd?
- Heeft hier iemand ervaring mee die hij wil delen?
Alvast bedankt voor jullie input en ervaringen.