bureau in keuken of living?

afbeelding van one_be

Geregistreerd 19-03-2006

14 berichten

bureau in keuken of living?

Wij zouden voorlopig geen afgesloten bureauruimte voorzien. Later (als er geld is, zou dat op de zolder komen).

Wij twijfelen nu of we een bureautje in de keuken of in de living zouden plaatsen.

Wat denken jullie? Hebben jullie foto's van hoe je dit kan aanpakken zonder dat het storend is ?

Alvast bedankt!

7Reacties

afbeelding van SvenVD

Geregistreerd 11-03-2006

18006 berichten

Re: bureau in keuken of living?#01

Zeker in de leefruimte... Wij hebben het ook zo voorzien, een half muurtje als scheiding tussen bureau en leefruimte.

afbeelding van one_be

Geregistreerd 19-03-2006

14 berichten

Re: bureau in keuken of living?#02

hebben jullie dan een muurtje gemetst?

Hoeveel ruimte heb je dan voorzien?

afbeelding van Sunset

Geregistreerd 06-09-2007

27 berichten

Re: bureau in keuken of living?#03

ik zou het ook in de leefruimte plaatsen. (het is maar wat je daaronder verstaat)

of zo ver mogelijk van van de keuken, weg van dampen, vetten, ...

bij mij zal het wel in dezelfde ruimte komen als de keuken maar dit omdat ik 1 grote ruimte ga maken met keuken, eetplaats en dan bureau in de andere hoek tegenover de keukenwand.

het salon komt in een andere kamer. dit is de beste oplossing met de beschikbare ruimtes die ik heb.

afbeelding van SvenVD

Geregistreerd 11-03-2006

18006 berichten

Re: bureau in keuken of living?#04

one_be wrote:
hebben jullie dan een muurtje gemetst?

Hoeveel ruimte heb je dan voorzien?

Inderdaad, ruimte is ongeveer 2.3m (waarvan 1.1m doorgang) op 1.6m

afbeelding van player

Geregistreerd 11-05-2006

521 berichten

Re: bureau in keuken of living?#05

Wij laten eerst tegelen en daarna zetten we met gyproc een muurtje van 1.10m hoog en 2.80 meter lang.

Dat zal dan een 15 à 20 cm dik zijn.

afbeelding van Pneutje

Geregistreerd 08-12-2006

143 berichten

Re: bureau in keuken of living?#06

Wij hebben een deuropening in de living gemaakt waarachter een kleine ruimte schuilt met de bedoeling een bureau te maken.

Later komt hier een glazen schuifdeur voor. (lees: als er weer wat geld is.. Wink ).

Zodoende kan men de openheid behouden (deurtje open) of zich afzonderen (deurtje toe). Lol

afbeelding van jopos

Geregistreerd 19-01-2007

199 berichten

Re: bureau in keuken of living?#07

Ik heb de kolomkeukenkasten aan 1 muur laten doorlopen van keuken naar eetplaats, 7 m lengte waarvan 7 aaneengesloten kolomkasten, de rest is werkblad. Van die 7 kolomkasten heb ik er 4 voor mijn bureau. Mijn PC en co zitten in een dubbele kast met uitschuifbaar werkblad voor mijn toetsenbord. Ik vind het een heel handige oplossing en als ik de deuren sluit van mijn bureaukast is alles ineens opgeruimd.